Open Source Anjuran JPNT

Saturday, March 28, 2009

Majlis Penutup Perkhemahan: Hulu Terengganu naib juara

Kontinjen daerah Hulu Terengganu hanya muncul sebagai naib juara keseluruhan perkhemahan gabungan KRS & Ngo sekolah-sekolah peringkat negeri Terengganu 2009, apabila tewas tipis di tangan kontinjen Setiu. Perkhemahan yang diadakan di Kem Kokurikulum Merbau Menyusut, Setiu itu bermula 25 Mac dan berakhir pada 28 Mac 2009.


Ketua Sektor, Sektor Pengurusan Pembangunan Kemanusiaan, Tuan Haji Salleh Haji Busu telah sudi menyampaikan hadiah kepada para pemenang, sekaligus berucap merasmikan majlis penutupan tersebut. Beliau diiringi oleh Penolong PPD Pengurusan Pembangunan Kemanusiaan, PPDHT, Haji Abd. Rahman Abu Bakar sebagai mewakili Tuan Pegawai PPDHT. Turut hadir, En Othman Long, Penyelia Ko-Kurikulum PPDHT serta semua penyelia Ko-Kurikulum PPDHT seluruh negeri.

Kontinjen Daerah Hulu Terengganu menyerlah dalam pertandingan Kebudayaan lelaki dan perempuan, serta kraf perkhemahan lelaki dan perempuan.

Menurut Timbalan Kem Komandan, Norlaili Abd. Rahman, semua peserta Hulu Terengganu akan mengiringi kontinjen Setiu dalam perkhemahan peringkat kebangsaan yang akan di adakan di Kelantan (perempuan), dan Kedah (Lelaki).

Tahniah kepada semua yang terlibat.

Cetak Artikel Ini

New R.Design | Template Collection